Reis van NY naar Niagara Falls Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu Reis van NY naar Niagara Falls Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu

Reis van NY naar Niagara Falls Canada

Door: Sjouke

Blijf op de hoogte en volg Sjouke en Geartsje

24 Oktober 2016 | Canada, Niagara Falls

Vanmorgen vroeg opgestaan, kleding laten wassen, ontbijten, tas inpakken en op reis naar de autoverhuurder in New York waar een dikke SUV voor ons klaar stond. Niet de mooiste(Toyota 4 runner), maar wel een behoorlijk formaat en je rijdt als een vorst! Na krap 7 uren sturen door de prachtige omgeving met de mooie herfstkleuren aangekomen in Niagara Falls. Tevens is hier ook de grens overgang van de USA naar Canada. Voor de brug rijd je in de VS, en na de brug rijd je door Canada. Na het huisje van onze slaapplek te hebben gevonden, zijn we nog even maar de watervallen gewandeld... Man, wat is dit een prachtig natuurgeweld! Zeker bij nacht met de verlichting op het vallende water! Hierna zijn we door het stadje terug gewandeld. Helemaal in stijl van bekende films, spookhuizen met Dr. Frankenstein, King Kong, Jurassic Park... Leuk om te zien allemaal! Inmiddels was het al 00:00 uur geweest dus gauw onder de wol!