Door naar het oosten... - Reisverslag uit Winslow, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu Door naar het oosten... - Reisverslag uit Winslow, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu

Door naar het oosten...

Door: Sjouke

Blijf op de hoogte en volg Sjouke en Geartsje

28 November 2016 | Verenigde Staten, Winslow

Maandag
Man, wat was het koud vannacht, dus de kachel aangelaten. Als de accu te ver leeg is, begint er een alarm te piepen... dus vanmorgen 7:15 was het weer zover... alle stroom uitgeschakeld en weer gauw in bed. In slaap gevallen... 11:30 wakker! Oeps... Nouja, er is hier ook niet veel te zien verder... ontbijtje, en nog ff in de supermarkt kijken... Geartsje heeft nog een paar pantoffeltjes aangeschaft tegen de koude vloer in de camper. OK, verder naar het oosten! Na een aantal uren sturen kregen we honger. Zin in pizza, dus op google de dichtstbijzijnde pizza afhaal opgezocht. Hier hebben we beide een overheerlijke 14" pizza voor de helft naar binnen gewerkt. Hebben we morgen nog wat voor de lunch! Het begon ondertussen knap sneeuw te vallen... De jongens van de afhaal gevraagd of we staan konden blijven, geen probleem! Dus hier hebben we de nacht doorgebracht