New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu

New Orleans

Door: Sjouke

Blijf op de hoogte en volg Sjouke en Geartsje

10 December 2016 | Verenigde Staten, New Orleans

Zaterdag
Vandaag gaan we alligators kijken! Dus op naar de tour operator die dat organiseert. Hier gereserveerd en na een uurtje konden we plaats nemen in de boot. Het was lekker weer maar wel wat koud. De toer duurde zo'n 2 uur totaal, en we hebben veel mooie natuur gezien en verschillende dieren die er in leven. Helaas geen grote alligators, maar de man had er eentje van 2 jaar in een bak meegenomen. Dus deze konden we allen vasthouden en bekijken. Erg leuk en beetje apart om zo'n beest vast te houden. Daarna zijn we naar de Walmart gereden en hebben daar gekampeerd.

Zondag
Vandaag een luie dag en we hebben 'heerlijk' bij de chinees gegeten.

Maandag
Vandaag kijkje nemen in New Orleans. Eerst een parkeerplaats zoeken, dat viel mee, redelijk snel wat gevonden. Daarna even een rondje over de plaatselijke markt gelopen. Ze verkopen hier veel handgemaakte sieraden, voodoo popjes en alligator hoofden en poten. Hier hebben we twee voodoo popjes gekocht, een van Elvis en een van Lucky Luke. Hierna kerstkaarten op de bus gedaan en de camper weer opgezocht. Op naar Florida! Na twee uurtjes rijden weer bij de Walmart gekampeerd...