Horseshoe - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu Horseshoe - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu

Horseshoe

Door: Sjouke

Blijf op de hoogte en volg Sjouke en Geartsje

25 November 2016 | Verenigde Staten, Page

Black Friday
Na ons ontbijt, op naar Antelope Canyon. We kwamen aan op de parkeerplaats en het was behoorlijk vol. Gevraagd naar plek voor vandaag, ja om 4 PM, dan is het half donker in de canyon dus dat vonden we zonde... Morgen 8 uur aanwezig zijn om reservering te doen. OK, dan maar naar de Horseshoe Bend. Vlakbij gelukkig. Hier ook behoorlijk druk door het lekkere weer. Maar wauw, wat is dit een mooi stukje natuur! Hier heeft de Colorado rivier een bocht geslepen van 270 graden! Het heeft de vorm van een hoefijzer, vandaar de naam. Met bewondering naar staan kijken en natuurlijk op de gevoelige plaat vast gelegd! Prachtig! Hierna een kapper voor Sjouke opgezocht. Hij was al 7 weken niet geweest dus het moest er nodig af vond hij zelf... Na dit bezoek de camper op de parkeerplaats bij de Horseshoe geparkeerd en heerlijke spaghetti made bij Sjouke gegeten. Hier hebben we overnacht.