Camper inleveren - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu Camper inleveren - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sjouke en Geartsje - WaarBenJij.nu

Camper inleveren

Door: Sjouke

Blijf op de hoogte en volg Sjouke en Geartsje

13 December 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Dinsdag
Deze dagen niet veel anders gedaan dan rijden. Niet teveel elke dag, drie uurtjes per dag zo ongeveer. Mooi rustig aan en onderweg genieten van het landschap. Vrijdag avond moesten we op een RV park staan omdat we zaterdag de camper in moesten leveren, dus alles schoonmaken, opruimen en de tanks legen.

Zaterdag
Vandaag vroeg op, de camper terug gebracht. Alles was in orde verder, dus heeft een taxi ons op het vliegveld afgezet. Na wat informatie ingewonnen te hebben, besloten om met de Greyhound bus naar Miami te reizen. Deze bus rijdt in een stuk naar Miami, zo'n 6 uren... Toen we aankwamen hebben we een taxi gepakt naar het hotel. Ingecheckt en de kamer opgezocht, grote ruime kamer met bad en toilet en uitzicht op de stad.